Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice[apenstaartje]mollius.eu.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van de door ons geleverde producten.
Tenzij anders bij een product wordt aangegeven ontvang je 2 jaar garantie op onze producten, uitgezonderd verbruiksartikelen.
Voor reparatie dient je de ontharder naar ons terug te sturen, zodat wij de reparatie kunnen uitvoeren. Je ontvangt hiervoor een verzendlabel waarmee je het product kosteloos naar ons kunt versturen. Je dient zelf er voor te zorgen dat het product verpakt wordt op een dusdanige manier die geschikt is voor verzending.
TIP! Bewaar de originele verpakking voor het geval je het product ooit moet terugsturen.